Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kiva kuin olisikin että Haavisto voittaisi vaalit, parempi on

Vierailija
04.02.2012 |

että Niinstö voittaa tällä kertaa. Voin vaan kuvitella minkälaisen luupin alle Haavisto ja Antonio joutuisivat. Mä luulen että se voisi olla tässä vaiheessa vielä vähän liikaa Antoniolle, se on nuori mies ja mun on vaikea kuvitella sitä siihen outoon elämään mitä pressa viettää. Lisäksi ihan joka ikinen virhe minkä Haavisto tekisi, ja kaikkihan me tehdään virheitä, menisi homouden piikkiin.



Saulin tapauksessa luulen ettei se millään jaksa esittää mukavaa tyyppiä kuutta vuotta. Sen alaisten kommentit kertoo kautta linjan että mies on veemäinen tapaus, enkä yhtään ihmetteleisi, vaikka Saulista tulisi etäinen ja epäsuosittu pressa. Kuvitte nyt Niinistö vaikkapa jonnekin Hakkaraisen sahalle, ei tule tapahtumaan. Niin että sitten kun Suomi on katsellut Saulin yrmyilyä kuusi vuotta, Pekka on vielä hyvässä iässä, Antoniokin on vähän kypsempi ja Suomikin sitten varmaan valmiimpi miespariin pressanvirassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tota saulin yrmyilyä jaksa 6 vuotta...

Vierailija
2/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli silkkaa populismia ja äänten kalastelua. mutta eihän noi haavistohurmosliikkeen jäsenet sitä suostu näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jonotusnumero" periaatteella?

Ei se kuule ihan niin mee.

Vierailija
4/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


t. äiti 45v

Vierailija
5/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt jos Saulista tulee presidentti, mutta yllättynyt jos Pekasta tulee.

Aion silti tietenkin ilmaista tukeni äänestämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi