Lue keskustelun säännöt.
Nykynuoret eivät tajua, miten iso tähti Whitney oli.
Kommentit (6)
Yhden biisin muistan siltä, ja yhden elokuvan. En ole edes nykynuori.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykynuoret eivät tajua, miten iso tähti Whitney oli. Suurin osa ei varmaan edes tiedä, kuka se on
Jos naama ei ole teeveestä tuttu, niin eihän sitä silloin mikään tähti VOI olla...
syntynyt 1981 enkä ole nykynuori, mutta tiedän ainakin tusina Whitneyn biisiä, luultavasti enemmänkin.
Kautta aikain on ollut niin, ei siinä mitään kummallista ole.
sanalla _oli_, sillä eihän se enää vuosikymmeneen ainakaan tehnyt juuri mitään. Muista kyllä sen sieltä 90-luvun alusta hyvinkin.
Narkkari se on