Lue keskustelun säännöt.
Annetaan kokkareiden nyt 6 vuotta epäonnistua politiikassa, niin kohta on taas tilausta vasemmalle.
27.01.2012 |
Antaa kokkareiden yrittää ja pelastaa suomi, kun siinä epäonnistuvat ja rypevät, niin kuuden vuoden päästä kansa on valmis äänestämään taas jonkun ei-oikeistolaisen voittoon.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen alkanut epäillä demokratiaa. Äänioikeus on heilläkin, joilla ei ole hajuakaan, mistä he äänestävät - kuten tämä ap.