Lue keskustelun säännöt.
Oliko kukaan av-mamma Lahdenväylän kolareissa mukana?
Kommentit (3)
Eilen olin Lahdenväylällä klo 8-9 aikoihin. Keli oli todella hirveä! Ihme oli että ehjänä selvisi. Yhtään en ihmetteli että kolareita tuli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luin:
Oliko kukaan av-mamma Lahdenväylällä korkkareissa mukana?
av-mamma ajaa täydellisesti ja lisäksi osaa arvioida ennakkoon kenen kyytiin istahtaa