Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kukaan av-mamma Lahdenväylän kolareissa mukana?

Vierailija
04.02.2012 |

Tulehan raportoimaan tunnelmia meille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma ajaa täydellisesti ja lisäksi osaa arvioida ennakkoon kenen kyytiin istahtaa

Vierailija
2/3 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin Lahdenväylällä klo 8-9 aikoihin. Keli oli todella hirveä! Ihme oli että ehjänä selvisi. Yhtään en ihmetteli että kolareita tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin:



Oliko kukaan av-mamma Lahdenväylällä korkkareissa mukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan