Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat kestäneet nyt yli kolme viikkoa :P

Vierailija
11.02.2012 |

Olen syönyt minipillereitä nyt n. 7kk ja kertaakaan ei ole ollut menkkoja ja nyt siis ollut ihan normimenkat jo yli 3 viikon ajan! ei siis mitään tiputteluvuotoa. Onks tää nyt silti ihan normaalia? Onko muilla ollut näin? Muutenkin ihan turvonnut olo ja kestoällötys ja viutus. Njääääääh.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän