Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia kenkiä pidätte kovilla pakkasilla?

Vierailija
04.02.2012 |

Pitäisi löytää uudet joissa on aito karvavuori, mitkä olisi hyvät? Uggeja en halua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään puuvillaa mihinkään väliin. Tarkenee hyvin, vaikka parhaimmillaan olin reilun tunnin yhteenmenoon ulkona eilen. Mittari näytti -23.

Vierailija
2/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa olen mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tarkenee.

Vierailija
4/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisillä tallustin 4 talvea ja nyt ostin uudet. Entiset muuten ok, mut toisesta vähän pohja haljennu.



On todella lämpimät ihan normaali sukan kanssa. Ja pohja on pitävä joka kelillä.



Mut sitten nää ei käy jos ei ole sporttinen pukeutuja tai pitää olla ns. edustavat talvikengät. Ohut pohjasia nahkakenkiä en itse alkas ees pitää.

Vierailija
5/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on lämpöpohjalliset, lämpösukat ja kahdet villasukat.

Vierailija
6/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


nutukhaita tietenkin :)



Vierailija
8/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sikahyvät pakkasilla.rumat ku mitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


nutukhaita tietenkin :)

Olis aivan oivat talvisiin peltolenkkeihin. Ehkäpä joku päivä hankin, lienevät kalliit kuitenkin?

Vierailija
10/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Kuomat jalassa. Riekerillä on lämpimiä kenkiä kaupunkikäyttöön, niissä on villavuori. En mä Kuomilla lähtis esim. kaupunkiin asioille ehkä kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi