Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

folkjam

Vierailija
11.02.2012 |

kävin kokeilemassa folkjamia ja valitettavasti se oli ihan armottoman tylsää...

sattuikohan minulle vain tylsä vetäjä vai onko se yleensäkin noin ankeaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tosiaankaan ole tylsää. Meillä on ainakin ihan mahtava energinen vetäjä. Se on kyllä kaukana tylsästä. Ohjaajissa on kyllä munkin mielesstä ollut eroa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän