Lue keskustelun säännöt.
folkjam
11.02.2012 |
kävin kokeilemassa folkjamia ja valitettavasti se oli ihan armottoman tylsää...
sattuikohan minulle vain tylsä vetäjä vai onko se yleensäkin noin ankeaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kyllä tosiaankaan ole tylsää. Meillä on ainakin ihan mahtava energinen vetäjä. Se on kyllä kaukana tylsästä. Ohjaajissa on kyllä munkin mielesstä ollut eroa...