Lue keskustelun säännöt.
Miks äänestäisin Paavo Väyrystä?
Kommentit (2)
haluan Väyrysen toiselle kierrokselle, siksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänhaluan Väyrysen toiselle kierrokselle, siksi.
kokenut, monessa liemessä keitetty ja itseluottamus tunnetusti huippuluokkaa.
Presidentillä ei niin paljon valtaa ole, etteikö suunnilleen kuka tahansa ehdokkaista siinä pärjäisi. Kuitenkin Paavon valtti on kansainvälisesti mielestäni kokemus ja se, ettei pienestä hermostu. Kansainvälisillä areenoilla merkitsee paljon sekin, mikä on ulkoinen asenne ja miltä asiat näyttävät. (Lipponen ei ehtisi lausettaan loppuun sanoa kun muut eivät enää muista miten sen aloitti. )