Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluisiko liikkeen informoida asiakasta jos tuotteella ei ole vaihto-tai palautusoikeutta?

Vierailija
02.02.2012 |

riittääkö ostotilanteen jälkeen saadussa kuitissa merkintä ettei ole vaihto-tai palautusoikeutta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty silloin kun tuote on viallinen, mutta muutoin?

Postimyynti on erikseen.

Vierailija
2/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virhe on, palautusoikeuttakaan ei automaattisesti ole, vaan tuote voidaan korjata tai vaihtaa uuteen. Jotkut antavat myös lahjakortin.



Kaikki muu on yrityksen antamaa ylimääräistä plussaa asiakkailleen, vaikka laki ei siihen velvoita.



Eli tuo mainita kuitissa on ihan riittävä, sillä sitäkään ei tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty silloin kun tuote on viallinen, mutta muutoin? Postimyynti on erikseen.

Suomessa on silloin vaihto- ja palautusoikeus, mutta useimissa maissa ei (koskee lähinnä nettikauppaa suomalaisostajan kannalta).

Vierailija
4/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjän tuotteen palautusoikeutta ei ole laissa määrätty. Kaupat voivat halutessaan sellaisen vaihto-oikeuden myöntää, mutta se on täysin kaupan vallassa ja vapaaehtoista.

Vierailija
5/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuna kannattaa kysyä kaupassa ennen kaupantekoa niin kyllä silloin on velvollisuus kassan kertoa miten asia on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän