Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 h + k+s. Mitä maksat vuokraa?

Vierailija
16.12.2006 |

Minkä verran maksat vuokraa tämän kokoisesta asunnosta? Mielenkiinnosta kyselen ja vähän kartotan sitä, mitä summaa kannattaisi maksaa. Laita mukaan myös paikkakunta, missä asut.



Itse kartoitan Oulun ympäristöä..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisiko vielä lisää..

Vierailija
2/29 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis. vedet kolmelta hengeltä. Lisäksi parkkipaikka 20e/vuosi, ei töpseliä eikä katosta.



Ja ennen sitä sama kaupunki, samat neliöt mutta Helsingin kaupungin asunto ja silloin oli 500e/kk + autokatos erikseen (en muista hintaa).



En katsonut järkeväksi asua enää vuokralla ja ostettiin oma.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kaikissa olen asunut. Nyt asun Kaakkurin omakotitaloalueella ja todella ihanaa ja rauhallista aluetta.

Vierailija
4/29 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra 78m2, 3h,k,s ja autopaikka 590e/kk.

Vierailija
5/29 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paljon huonoja kokemuksia itsellä ja kaveripiirillä.

Vierailija
6/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan ison kaupungin keskustassa uudessa 3h+k+s höystettynä todella isolla lasitetulla parvekkeella. Autopaikat on kyllä kalliita...:( Tää itseasiassa ei ole edes kallis, kun monet pyytää vanhoista samankokoisista keskustassa samoja vuokria. Meillä on sentään ihan priima eli oltiin vuosi sitten ekat asukit ja materiaalit on laadukkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on etsitty Tampereen keskustasta 3-4 h+k+p jo kohta puolitoista vuotta eikä ok-hintaista yksinkertaisesti löydy!

850-870¿ vesineen ja autopaikkoineen olisi maksimi, mutta sellaisia kun ei vain ole:-(



Nyt asutaan Länsi-Tampereella 70-luvun rivarikolmiossa ja maksetaan 690 sis. vesimaksun.

Vierailija
8/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalo. Vuokra n. 850e. +autopaikka 50e/kk yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oulun keskustaan 6km.



ap:lle:Sivakalla on muuten kaikkein halvimmat asunnot, kannattaa kysyä sieltä.

Vierailija
10/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuinneliöitä 72m2 + sauna + kylmä ulkovarasto



vuokra (sis vesi) 530e



autokatospaikka töpsyllä 10e/kk



rivari siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

83 m2, Espoo.

Vierailija
12/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki, keskusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuirassa, Oulussa meillä. 70 neliötä, 3 h+ k + parveke, ei saunaa. Vuokra 558,28 e, vesimaksu sisältyy vuokraan, sähkö erikseen. Hyvällä paikalla ainakin. Lyhyt matka keskustaan ( n. vartti minsa kävellen. ), mutta kuitenkin tällä alueellakin on kaikki palvelut mitä tarvii ( kolme pankkia, neljä kauppaa, paljon pitserioita ja kampaamoita ;D, kioskeja, terveysasema, monta päiväkotia....jne ), niin ei ole pakko mennä keskustaan ja bussitkin kulkee tosi hyvin jokapaikkaan.

Vierailija
14/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Niin, jos on mahdollisuus oma ostaa, kyllä se pidemmän päälle kannattaa!



Me asumme 10 km Oulusta rivitalokolmiossa ja maksamme laina+vastike n. 700 eur/kk Alue on takuulla parempi kuin kaupungin vuokra-asuntojen ympärystät ovat. Samalla rahalla turvallisempi ja rauhallisempi asuinympäristö.



Mutta itsekin vuosia vuokralla asuneena tiedän, että on monia sellaisia tilanteita, että ei ole joko mahdollisuutta tai järkevää ostaa asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis veden ja sähkön, Turussa 3.5 kilometriä keskustaan.



En valita;)

Vierailija
16/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Onko teillä ihan pieni lapsi?



Pienen kanssa vielä ymmärrän Tuirassa asumisen, mutta kouluikäisen kanssa en voisi kuvitella asuvani Tuirassa. Ei ole minusta lapselle kovin ihanteellinen ympäristö kasvaa.



Vierailija
17/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni edullinen

Vierailija
18/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymenlaaksossa keskustan tuntumassa

Vierailija
19/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa 90100 alueella uusi 3h-k-s-parveke ja vesi samassa. 680¿

Vierailija
20/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla ei tuolla summalla juurikaan lainaa lyhennellä, paitsi pelkkiä korkoja tietty. Lisäksi vastikkeet päälle, kyllä näin halvemmalla pääsee. Aikansa kutakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän