3 h + k+s. Mitä maksat vuokraa?
Minkä verran maksat vuokraa tämän kokoisesta asunnosta? Mielenkiinnosta kyselen ja vähän kartotan sitä, mitä summaa kannattaisi maksaa. Laita mukaan myös paikkakunta, missä asut.
Itse kartoitan Oulun ympäristöä..
Kommentit (29)
Taitaa nykyisin olla Kaakkuri se pahin!
Itse en missään nimessä halua asua kaukana keskustasta ja hauan että on hyvät kulkuyhteydet jokapaikkaan, joten siksi tällä hetkellä Tuira paras vaihtoehto.
Merenrannalla, vain 200m rantaan.
Keskustaan 1,5km.
Rauhallinen, ihana kerrostalo! Ylemmistä kerroksista merinäköala.
Oulusta 8 km. Vuokra 650 e. Kyseessä rivitalo-kolmio.
rivari, 96 neliötä, vartti Helsingin keskustasta, vuokra 1000 e/kk.
3km Oulun keskustaan, vuokra 520e
Hyvähän näitä on kartottaa taas vaihteeksi.. Vuoden vaihteen jälkeen tulossa taas korotukset..
Meillä 82 neliöisen kolmion vuokra (sauna on) on tällä hetkellä 800 e. Rivari, eteläpiha ja muutenkin alue huippu hyvä. Toisen meistä työpaikka on asunnon " vieressä" . Pärjätään siis yhdellä autolla. Niin ja Oulun keskustaan matkaa 1,5 km.
Tulkaa katsomaan tätä, jos neliöt riittää ja pystytte hiukan venymään vuokran kanssa tai käytätte piha-alueen villiä parkkia ilmaiseksi kuten osa muistakin asukkaista. Olemme muuttamassa pois viimeistään maaliskuun alussa. Uusi asunto on jo ostettu ja tämä pitäisi pian irtisanoa, ehkä jo helmikuun alusta.