Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 h + k+s. Mitä maksat vuokraa?

Vierailija
16.12.2006 |

Minkä verran maksat vuokraa tämän kokoisesta asunnosta? Mielenkiinnosta kyselen ja vähän kartotan sitä, mitä summaa kannattaisi maksaa. Laita mukaan myös paikkakunta, missä asut.



Itse kartoitan Oulun ympäristöä..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa katsomaan tätä, jos neliöt riittää ja pystytte hiukan venymään vuokran kanssa tai käytätte piha-alueen villiä parkkia ilmaiseksi kuten osa muistakin asukkaista. Olemme muuttamassa pois viimeistään maaliskuun alussa. Uusi asunto on jo ostettu ja tämä pitäisi pian irtisanoa, ehkä jo helmikuun alusta.

Vierailija
22/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nykyisin olla Kaakkuri se pahin!

Itse en missään nimessä halua asua kaukana keskustasta ja hauan että on hyvät kulkuyhteydet jokapaikkaan, joten siksi tällä hetkellä Tuira paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merenrannalla, vain 200m rantaan.

Keskustaan 1,5km.

Rauhallinen, ihana kerrostalo! Ylemmistä kerroksista merinäköala.

Vierailija
24/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta 8 km. Vuokra 650 e. Kyseessä rivitalo-kolmio.

Vierailija
25/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
26/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivari, 96 neliötä, vartti Helsingin keskustasta, vuokra 1000 e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

600¿ vuokra

Vierailija
28/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3km Oulun keskustaan, vuokra 520e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän näitä on kartottaa taas vaihteeksi.. Vuoden vaihteen jälkeen tulossa taas korotukset..



Meillä 82 neliöisen kolmion vuokra (sauna on) on tällä hetkellä 800 e. Rivari, eteläpiha ja muutenkin alue huippu hyvä. Toisen meistä työpaikka on asunnon " vieressä" . Pärjätään siis yhdellä autolla. Niin ja Oulun keskustaan matkaa 1,5 km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi