Kataisen ylimielisyys kostautui
Kokoomus saavutti suurimman puolueen aseman hyvin niukalla marginaalilla seuraavaksi suurimpaan.
Katainen tulkitsi tämän niin, että hänellä on diktaattorin asema päättää, millä ehdoilla muut tulevat hallitukseen.
Tässä Katainen mokasi pahemman kerran. Suurin puolue toki aloittaa hallitusTUNNUSTELUT, mutta ei missään tapauksessa yksin määrää ehtoja hallitukseen tulijoille.
Nyt kävi sitten niin, että Kataisen säännöillä ei ollutkaan riittävästä halukkaita leikkijöitä. Myös Kataisen olisi pitänyt olla valmis kompromisseihin.
Kommentit (8)
Neuvottelutilanne oli jo alkuun tiedossa, helppoa ei odottanut kukaan. Hyvin Jyrki teki, kannatti puhaltaa peli poikki kun yhteistä linjaa ei löytynyt.
Ainoita ovat jotka jotain rahasta ja valtiontaloudesta käsittävät. Muut vaan odottavat käsiojossa lisää tukia ja ilmaista rahaa.
Ainoita ovat jotka jotain rahasta ja valtiontaloudesta käsittävät. Muut vaan odottavat käsiojossa lisää tukia ja ilmaista rahaa.
On varmaan jo täälläkin todettu, että Kataisen lyhyen matikan kutosen taidoilla ei valtion talousasioista juurikaan ymmärretä. Jyrki on konsultin kouluttama kiltti poika, jota taustajoukot ovat ohjailleet. Nyt olisi pitänyt itse osata hoitaa homma, niin kyvyt eivät riittäneetkään.
Ainoita ovat jotka jotain rahasta ja valtiontaloudesta käsittävät. Muut vaan odottavat käsiojossa lisää tukia ja ilmaista rahaa.
On varmaan jo täälläkin todettu, että Kataisen lyhyen matikan kutosen taidoilla ei valtion talousasioista juurikaan ymmärretä. Jyrki on konsultin kouluttama kiltti poika, jota taustajoukot ovat ohjailleet. Nyt olisi pitänyt itse osata hoitaa homma, niin kyvyt eivät riittäneetkään.
Näin se menee. Blondibändin basisti. Ensi kerralla kannattaa miettiä mikä on äänestäjien etu ja unohtaa "sidosryhmät" (=EK ja koronkiskurit)
Ainoita ovat jotka jotain rahasta ja valtiontaloudesta käsittävät. Muut vaan odottavat käsiojossa lisää tukia ja ilmaista rahaa.
On varmaan jo täälläkin todettu, että Kataisen lyhyen matikan kutosen taidoilla ei valtion talousasioista juurikaan ymmärretä. Jyrki on konsultin kouluttama kiltti poika, jota taustajoukot ovat ohjailleet. Nyt olisi pitänyt itse osata hoitaa homma, niin kyvyt eivät riittäneetkään.
täällä joku Kokoomusvihaaja jankuttaa omaa huvittavaa näkemystään niin se kuule ihan täytä "on jo täälläkin todettu" -väitteen määritelmää...
Ainoita ovat jotka jotain rahasta ja valtiontaloudesta käsittävät. Muut vaan odottavat käsiojossa lisää tukia ja ilmaista rahaa.
On varmaan jo täälläkin todettu, että Kataisen lyhyen matikan kutosen taidoilla ei valtion talousasioista juurikaan ymmärretä. Jyrki on konsultin kouluttama kiltti poika, jota taustajoukot ovat ohjailleet. Nyt olisi pitänyt itse osata hoitaa homma, niin kyvyt eivät riittäneetkään.
täällä joku Kokoomusvihaaja jankuttaa omaa huvittavaa näkemystään niin se kuule ihan täytä "on jo täälläkin todettu" -väitteen määritelmää...
Tuo lyhyen matikan kutonen on kyllä ihan faktaa.
ne, jotka meidän lukiossa sai lyhyestä matematiikasta kutosen, ovat varmasti ihan mukavia ja omalla alallaan päteviä ihmisiä, mutta ei helkkari niitä voisi päästää valtion raha-asioista päättämään.
Katainen on valinnut väärät taustajoukot. Ei kannattaisi kuunnella näitä vanhoja kähmyjä Sasi, Häkämies ja EK.
Pieleen menee tällä orkalla niin, että korvia vihloo.
Jykä on niin kuin blondibändin basisti, kun ei toimi niin ei toimi.