Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se alkaa!!! =)

Vierailija
01.05.2011 |

Lopeta ja voita. Kuukausi sitten ilmottauduin ja koko ajan ollut mielessä että 2.5. loppuu tämä kessuttelu.



Ensin ajattelin että mennään ihan vain sisulla, mutta olen yrittänyt lopettaa jo niin monta kertaa että tiedän pahimmant viekkarit tosi kauheiksi. Nikotiinpurkkaa siis ostan että pääsee ainakin pahimmista yli.



Muita lopettamassa tai lopettanut?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän