Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OULU, joko lapsille kevätvaatteet päälle?

Vierailija
23.03.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta on kuitenkin paljon ja lapsi rymyää siellä lumessa.Vaikka itsellä on lämmin kun seisoskelee auringossa, niin lapsi on kuitenkin siellä maanrajassa ja maa hohkaa kylmää.

Vierailija
2/4 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa jäässä ja lunta maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä siellä Oulussa lämpimämpää kuin eilen? Täällä etelä-suomessa on paljon kylmempää tänään, kevätvaatteista turha haaveillakaan!

Vierailija
4/4 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ulkoilevat vielä toppahaalareissa, tuolla hangessa kun mylläävät! Ainoastaan pipot on vaihdettu keväisempiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan