Lue keskustelun säännöt.
OULU, joko lapsille kevätvaatteet päälle?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
teillä siellä Oulussa lämpimämpää kuin eilen? Täällä etelä-suomessa on paljon kylmempää tänään, kevätvaatteista turha haaveillakaan!
lapseni ulkoilevat vielä toppahaalareissa, tuolla hangessa kun mylläävät! Ainoastaan pipot on vaihdettu keväisempiin.
lunta on kuitenkin paljon ja lapsi rymyää siellä lumessa.Vaikka itsellä on lämmin kun seisoskelee auringossa, niin lapsi on kuitenkin siellä maanrajassa ja maa hohkaa kylmää.