Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla jäänyt raskaudesta yli 10kg painoa?

Vierailija
16.05.2011 |

Siis vauva on jo 4kk ja painan yhä 12,5kg enemmän kuin mitä lähtöpaino oli.. tiedän, että olen rehellisesti vain lihonut. Nyt tuntuu, että nämä ei lähde millään! Voiko imetys jotenkin "pantata" painoa? Sillä en nimittäin herkuttele juurikaan, lenkkeilen ja syön normaalisti, silti ne ei lähde! Tuntuu, että elimistö on jotenkin "jumissa".

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imettäny 1v2kk!!!en ole harrastanut uintia enkä pyöräilyä niinkuin ennen,5 km vaunulenkit ei tee mitään!!!höh!painan 80/165,no onneksi olen kova liikkumaan joten se ei varsinaisesti näy päällepäuin mutta vaatteet ei mahdu päälle,siis ennen raskautta olevat.toiset laihtuu vasta kun imetys loppuu!älä murehdi,sun vauva tosi pieni,odota 2 kk ni olet jo erinäkönen,palautuminen vie aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi