Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmeessä lapsen yskä on kaikkein pahin aamulla?
06.01.2007 |
Siis aivan järkyttävää köhimistä ja kestää parin tunnin ajan aamusta. Päivällä helpottaa. Tuntuu niin pahalta kun tuntuu että kehkot tulee pihalle:(
Kommentit (2)
että yön aikana lima " kuivuu" . Aamulla ylös noustessa se alkaa taas notkistumaan ja " yrittää nousta ulos" (hieno sanavalinta=)) , mikä taas aiheuttaa kauheaa kohimista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vähän auttaa se että pää korkeammalla, eli meillä on tyyny patjan alla... Mutta ei se ihmeitä tee. Ja vettä pidetään sängyn vieressä.