Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuume rokotuksesta vai " jälkitauti" ?

Vierailija
15.12.2006 |

Tytölle 11.v pantiin tiistaina MPR? tms..voiko vielä nostaa kuumetta 4pvä:nä? oli 3vko sitten kuumeessa jonka jälkeen yskä jatkunut ja taas KUUME? ärsyttävää onko jäänyt joku tauti muhimaan vai rokotekuume?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme