Lue keskustelun säännöt.
Ruotsin BB:ssä
20.03.2011 |
ollut hulvaton viikko, aiotteko katsoa illan talk-shown 22.00?
http://www.bigbrother.se/
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänollut hulvaton viikko, aiotteko katsoa illan talk-shown 22.00?
http://www.bigbrother.se/
olen katsonut kaikki koosteetkin alusta alkaen, poikkeaa aika paljon Suomen touhusta.