Lue keskustelun säännöt.
Olen alkanut juomaan alkoholia enemmän, mieheni myötä... seura tekee kaltaisekseen?
12.05.2011 |
Aikaisemmin en koskaan juonut kuin kerran tai kaksi vuodessa, ja silloinkin kohtuudella.
Mies taas on aina juonut melko paljon, vähintään 3 iltana viikossakin sikspäkin kaljaa. Viikonloppuisin enemmän.
Istuu tuossa sohvalla ja juo.
Nyt havahduin siihen, että mäkin olen tässä viime viikolla juonut siideriä kolmena iltana. Pullon tai kaksi illassa "vaan", mutta melkoinen muutos aikaisempaan..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla