Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut juomaan alkoholia enemmän, mieheni myötä... seura tekee kaltaisekseen?

Vierailija
12.05.2011 |

Aikaisemmin en koskaan juonut kuin kerran tai kaksi vuodessa, ja silloinkin kohtuudella.



Mies taas on aina juonut melko paljon, vähintään 3 iltana viikossakin sikspäkin kaljaa. Viikonloppuisin enemmän.



Istuu tuossa sohvalla ja juo.



Nyt havahduin siihen, että mäkin olen tässä viime viikolla juonut siideriä kolmena iltana. Pullon tai kaksi illassa "vaan", mutta melkoinen muutos aikaisempaan..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi