Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan täällä viettänyt "itsensäetsimis"-lomaa?! OV

Vierailija
19.03.2011 |

Eli lähtenyt vaikka Intiaan kuukaudeksi tai useammaksi etsimään itseään? Kaipaan sitä että saisin olla vain minä itseni kanssa. haluan pois tästä tappavasta oravanpyörästä, tahtoisin kuulla muiden kommentteja miten sen toteutan?

Lapsia ei ole, parisuhde joka voi hyvin on.

Ja haluan siis lähetä yksin, olla vaan omien ajatusten kanssa, en kaipaa siis miestä tai kaveria mukaan, ja täsmennyksen vuoksi mainitsen vielä etten myäs hae mitään "rakastajaa" vaan ihan OMAA AIKAA!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos siihen olisi mahdollisuus niin mieluusti viettäisin!

Mulla siis lapsia, en voi heitä vielä jättää edes viikoksi. Siis toki pärjäisivät isänsä kanssa, mutta sen verran pieniä ovat vielä, että viikkokin on minusta liian pitkä aika.

Lähde ihmeessä nyt jos on mahdollisuus! Jos parisuhde on hyvä, puoliso kyllä ymmärtää. Ja jos ei ymmärrä, niin onko suhteella millainen tulevaisuus?

Minun näkemykseni mukaan voit toteuttaa ihan miten tahdot, Suomessa, ulkomailla, vapaaehtoistyössä, lomailemalla, minkä nyt uskot itsellesi parhaiten sopivan.

Ota virkavapaata/ palkatonta/ irtisanoudu. Kyllä niin saa tehdä :D

Siitä vaan ap!

Vierailija
2/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin itseni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en tarvi mitään lomia siihen.

Vierailija
4/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasi mukanaan avioeropaperit ja ilmoitus, että toinen suhde oli kestänyt jo 2v :(

Vierailija
5/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan sinut itseni kanssa joten en tarvi mitään lomia siihen.

sä et tajunnut mikä tässä on pointti.

Vierailija
6/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ymmärtää kyllä, ainoa "ongelma" voisi olla että tahtoisi mukaan, siis myös pois "oravanpyörästä". Tuota en pidä sinänsä ongelmana, mutta tahtoisin lähetä ihan yksin (ja tämä siis kyllä onnistuu jos niin haluan).

Ja todellakaan mistään 2. suhteista ei ole kyse! Rakastan miestäni jne. tahtoisin vain joskus kokea sen että olisin ihan yksin jossain muualla välittämättä yhtään mistään mitään. Ja tarkoitan tällä siis töitä, harrastuksia, kavereita ja sukulaisia. Ja kaikki em. ihan hyvin elämässäni, tahtoisin vaan kokea jonkinlaisen "täyden vapauden", vaikea selittää :)