Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lehtitaikinan voitelu, pikaista apua!?

Vierailija
22.12.2006 |

kananmunat unohtui ostaa, onko muuta korvaavaa jolla voisi voidella taikinan?



Kiitos paljon!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!



Itse en nykyään munaa voitelussa käytäkkään vaan maitoa tai ihan vaan vettä ja yhtä hyvää tulee. Itse otin nämä voitelukeinot käyttöön allergioiden vuoksi ja olen jatkanut samalla tavalla edelleen. Ei tarvii miettiä onko jääkapissa munia vai ei =)

Mukavaa joulua sinulle ;)

Vierailija
2/2 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paljona ja hyvää joulua kaikille tasapuolisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi