Lue keskustelun säännöt.
Onkohan 29.12 tai 26.12 porukkaa yökerhoissa?
22.12.2006 |
kauhea kutina, mutta joulut ja uudet vuodet pilaa... ei viitsi mennä, jos ei ole kanssajuhlijoita... uutena vuotena olen töissä, joten en pääse....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joulupäivänä on varmasti ihmisiä baareissa.