Lue keskustelun säännöt.
Huomiselle tekemistä?
Kommentit (3)
Kyllähän kaikkia noita pitäisi tehdä, mutta.. (siis siivota kaapit, laittaa valokuvat kansioon yms..)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pitäis olla kiva ilma, aamupäivällä mennään siis ulos. Aattelin tekstailla parille kaverille ja kysyä, josko ehtisivät puistoon.
Tai siivoa keittiön kaapit, tai vaatekaapit. Tai järjestä irralliset paperit paikoilleen. Tai laita irralliset valokuvat kansioihin. Ulkoile.