Lue keskustelun säännöt.
Mitä telkkusarjaa 40 v kannattaisi seurata?
30.06.2010 |
Vinkatkaa, kiitos. Olen jostain syystä jättänyt telkkarin katsomisen kokonaan ja nyt olen pihalla ja kaipailisin jotakin hyvää sarjaa, jonka ääreen voisi silloin tällöin sohvannurkaan istahtaa. Mitä muut noin nelikymppiset seurailette?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ashes to Ashes
Frasier
Saksalaiset poliisisarjat
Kaksi tuoppia kiitos
Sopranos
Miami vice
Tähtiportti
Rimakauhua ja rakkautta
Poliisikomentaja Blake
Yli synkän virran
Holby city
Genesis-tappajan jäljillä
Pitkästä aikaa vähän erilainen sarja, mä tykästyin heti.
vähän vahingossa katsoin ekan jakson ja sehän oli minusta oikeasti hyvä! Sitten tykkään kovasti kaikista Kova laki -sarjoista. Ikää minulla on 45 v.