Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö ei suostu poistamaan karvojaan!

Vierailija
12.09.2010 |

Meillä 12 vuotias tyttö EI SUOSTU poistamaan karvojaan jaloistaan ja kainaloistaan! Minusta alapää saa olla vaikka viidakko(tällä tytöllä se onkin), mutta kainalot ja jalkakarvat eivät mielestäni ole kovinkaan viehettäviä. Ja ne ovat mustia ja paksuja, kainalot ovat kuin miehellä!



Tytön isä on ulkomaalaistaustainen, joten karvaisuus johtuu tästä --- miten saada tyttö poistamaan karvat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkussa poistaa kaikki karvat. Jalat, pimppi ja kainalo karvat. Minusta ok.

Vierailija
2/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainenhan tämän on pakko olla mutta sanon silti: anna vaan olla. Tyttö joko rupeaa joskus poistamaan niitä karvoja tai sitten ei. Ehkä hän joka tapauksessa saa paremman itsetunnon ja -kuvan kropastaan kun äidillään on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa kainaloista, mut ei välttämättä vielä. Ei varmaan tuon ikäisellä hiki vielä haise.

Vierailija
4/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö haluaa olla karvainen, hänellä on oikeus olla ajelematta itseään. Omat karvat ovat jokaisen yksityisasia.



Haju sen sijaan on muidenkin asia, joten jos paksu kainalokarvoitus hankaloittaa deodorantin käyttöä ja kainalot haisevat voimakkaasti, olisi tytön hyvä lyhentää kasvustoa, jos ei ajella tahdo.

Vierailija
5/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein lastensuojeluasia, jos äiti alkaa pakottaa noin nuorta tyttöä ajelemaan sääri- ja kainalokarvansa. Hei haloo ap, jos todellinen tapaus olet.

Vierailija
6/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hygieenisistä syistä. jos ei kinttujaan halua vielä ajaa niin mikäs siinä. Kyllä jossain vaiheessa joku huomauttaa karvoista jaloissa.. niin raakaa kun se onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehottaa, toinen on vielä lapsi ja ei tarvitse vielä noita aikuisten juttuja, sitten kun menee yläasteelle, niin kyllä rupeaa asiasta kiinnostumaan.

Vierailija
8/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt lapsesi olla tervejärkinen lapsi, josta ehkä kasvaa tervejärkinen nuori nainen. Ei kaikkien tarvitse olla karvafanaatikkoja, naisen malli on jotain muuta kuin ainaista karvan repimistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiki haisee jo...



ap

Vierailija
10/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiki haisee jo...

ap


tyttöäsi peseytymisessä mieluummin? Saippua, deodorantti? Päivittäin puhdas paita? Nostan hattua tytöllesi, toistaiseksi vielä lapsi, joka ei näe mitään pahaa luonnollisissa karvoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää olla viehättävä ja poistaa säärikarvat? 12-vuotias on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme