Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Perhepäivähoitajalle vai päiväkotiin?
25.08.2010 |
Olen palaamassa töihin vuoden alusta, jolloin lapset ovat 4,5 vuotta ja 1 v 7 kk:tta. Isomman kannalta tarkasteltuna päiväkoti tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta, kun taas pienemmän kannalta perhepäivähoitaja.
Jos oletetaan, että perhepäivähoitajalla ei ole muita isompia lapsia, turhautuuko isompi hoidossa kokonaan? Miten muut olette tilanteita ratkoneet? Kahteen paikkaan kuljetus tuntuisi aika työläältä pitemmän päälle, joten jompi kumpi vaihtoehto pitäisi valita. Kumman vaihtoehdon te valitsisitte ja miksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja kokemusta molemmista. Päiväkotiin suostun viemään vasta kun lapsi osaa kertoa mulle mikä itkettää.