Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan täällä kiinnostunut magiasta?
Kommentit (2)
ei kannata ruveta leikkimään näiden asioiden kanssa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänei kannata ruveta leikkimään näiden asioiden kanssa
ja elämänarvojani mutta se magiapuoli nimenomaan vähän tökkii... ehkä oma koulutustausta sotii liikaa tällaista ajattelutapaa vastaan (lääkäri). Enkä muutenkaan (vielä) harrasta mitään "palvontaa" atiivisesti, lähinnä olen tutustunut aiheeseen kirjallisuuden kautta. Mutta eihän kaikki wicat muutenkaan harrasta magiaa ja toisaalta kaikki magiaa tekevät eivät ole wiccoja.