nurmijärven yksityinen päiväkoti pääskynpesä/pääskynen?
Onko kellään kokemuksia.
Minkälainen on, onko kiva henkilökunta?
Kommentit (24)
juuri laitoin hakemuksen tähän päiväkotiin. MItä vakavampia puutteita siellä sitten onkaan?
Sitten voi aina soittaa kuntaan ja kysyä missä mennään. Aika shokki on luvassa.
Päiväkoti lopettaa ja ensi vuonna ko. päiväkodin lapset siirtyvät uusiin tiloihin Laidunalueelle uuden yrittäjän astuessa kuvioihin. Ko. päiväkotiketju joten eiköhän homma parane.
Tällaisen joululahjan saimme vanhempina juuri tietää. Kiitos henkilökunta, kun vaikenitte. :(
ihmettelen. luulin että tällä päiväkodilla menee hyvin. Mikähän on lopettamisen syy??
jos joku tietää. siis millon tää lopettaa??
oli töissä kyseisessä paikassa. Siinäpä vasta mukava ihminen: mm. haukkui minut huoraksi saatuaan kuulla, että olin eronnut aiemmasta avioliitostani... Kaikki eronneethan ovat tunnetusti huoria... Erosin sitten exästä - ja mies asuu nyt 39-vuotiaana edelleen mutsinsa kanssa...
mutta luulen että omistaja ei saanutkaan uusia tiloja
Päiväkoti lopettaa vuoden vaihteessa eli parhaillaan muutto menossa. Yksityinen Touhula päiväkotiketju jatkaa toimintaa, mutta uusissa tiloissa Laidun aluella. Henkilökunta ja lapset siirtyvät sinne myös. Mutta myös uusia lapsia ja henkilökuntaa tulee. Päivähoitomaksut samat kuin kunnalla. Toiminta tulee olemaan liikuntapainotteista. http://www.paivakotitouhula.fi/ voi käydä lukemassa lisää päiväkotiketjusta.
olen yrittänyt soittaa, muttei kukaan vastaa.
Älä herran jestas sinne vie lapsiasi!Päiväkodinjohtajalla ja usealla muullakaan ei ole alalle mitään koulutusta. Henki on huonoa ja minullakaan lapset eivät olisi halunneet lähteä sinne, olivat itkuisia aamuisin. Päiväkodin vaihto muutti tilanteen, nyt ovat innoissaan menossa hoitoon ja leikkimään kavereiden kanssa. Olen myös kuullut, että "omistajan" lapset ja ovat aika surkean näköisiä, epäpuhtaita ym.!! Eipä niitä yksityisiä "syynätä" eikä "vahdita" kunnolla, samahan se on vanhustenhuollossa...
Kaksi eri tarhaa, ihan kaameita. Toisessa leikittiin oudoilla nukeilla ja toiseen tuli koira sisalle (luulen niin, ainakin ootteli autossa) heti, kun olin lahtenyt. Lapset jai itkemaan. Heissa oli kerran jotain naarmuja, mutta hoitajat selittivat tilanteen minulle.
Meidän lapset oli siellä ja se on kauhea paikka!
Epäystävällisiä ja ei tainnut työnteko maistua...enempi juttuja keskenään viikonlopusta kuin lasten kaitseminen...
Vakavimmat puutteet turvallisuus ja henkilökunnan ja johtajan koulutus. Hullua hakea yksityiseen päiväkotiin hoitoon.
Kyllä luulis kunnan tarkastavan koulutukset yms. asiat. Vuoden vaihteessa siirtyvät uusiin tiloihin joten jos tarkoitat fyysistä turvallisuutta luulis sen ainakin paranevan. Tuttava perheen lapset ovat siellä ja pelkkää hyvää on kertonut. Ja miä täkeintä lapset viihtyvät.
Kunta ei tarkista mitään, mutta eiköhän tämä kupla puhkea pian.
mitä täällä kirjoitellaan. Marssikaa sisään taloon tutustumaan, siinä saa jo hyvän kuvan päiväkodista.
Mutta Nurmijärvellä on ainakin yksi loistava yksityinen pk, jolta kunta ostaa palveluita. Ei mitään moittimista, henkilökunta aivan mahtava ja lapset viihtyvät hoidossa.
Ei ole hyvä paikka. Yleensäkin miksi kukaan suostuisi viemään lapsiaan yksityiseen päiväkotiin? Henkilökuntaa on aina tässä paikassa liian vähän, eikä sijaisia ole ja muita vakavampia puutteita on.