Lue keskustelun säännöt.
Ja taas alkaa...
24.08.2010 |
Aamulla herätessä heti tunsin sen. Joka paikkaa pistelee ja kutittelee, selkää, reisiä, käsivarsia.... Perhanan atooppineniho! Viime talven sai olla rauhassa, raskaus piti oireet poissa. Saas nähdä joutuuko hakemaan apua valohoidosta tai solariumista tänä vuonna :/. Onko muita paikalla? Hyviä vinkkejä rasvoista, pesuaineista yms. otetaan vastaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla