Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivottavasti näitä järkkyjä sateita jatkuu koko syksyn!

Vierailija
01.09.2010 |

Katsotaan sitten, pysyvätkö helteittenvihaajamammojen suut supussa, kun lupasivat etteivät valita syksysäistä, vaan rakastavat niitä!

Odottakaa vaan kun syksyn nuhat ja flunssat alkaa kunnolla, vettä sataa päivästä toiseen ja kakarat vinkuu sisällä turhautumistaan ja kuraa ja rapaa on joka puolella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kipeä, nuha ja ihan vetämätön olo.

Vettä sataa ja just laitoin tulen takkaan.

Olisin valmis talviunille.

Vierailija
2/7 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelinkin, kuka idiootti toivoo sateista ja kurjaa syksyä. ;-)

Minustakin on ikävää, että kesä loppui niin äkkiä. Ihan kiva, että oli helteitäkin mutta olisin toivonut semmosta vähän viileämpääkin kesäsäätä. Semmosta +20-25 astetta aina tuonne lokakuulle asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataisikin oikein kunnolla ja tulisi kunnon syksysäät!! :D Ihanaa, rakastan syksyä. Ja myös sateella voi ulkoilla, kun on kunnon vaatteet, ei tarvi möllöttää sisällä. Onneksi helteistä päästiin. Love it! :)

Vierailija
4/7 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kovemmin vettä tulee taivaalta, sen varmemmin minut ja lapset löytää omalta pihalta. Monesti ollaan jätetty siivous(aamu)päivä väliin kun ollaan huomattu, että päästään ulos "suihkusateeseen". Tykkään itsekin loiskia lätäköissä ja tehdä puroja yms. Vesisateet on ihan vain pukeutumiskysymys, myös aikuisille on olemassa kurahousuja. ;)

Vierailija
5/7 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin sade kuin helle. :) Ja ihan pienestä oon ollu sitä mieltä.. tuossa sattu suht lämmin sade vielä viime viikolle, enkä kyllä kertaakaan kesällä nähny poikia (3v ja 2v) niin innoissaan, kun nyt kun pääsivät juoksemaan vesisateeseen ja lätäköihin. Ja ihan t-paita ja verkkarit varustuksena, avojaloin pinkoivat lätäköstä toiseen. Uskomaton hihkuminen ja riemun kiljunta. Eikä tullu mitään, kun kävivät lämpimässä suihkussa sen jälkeen.

Minä ainakin nautin sadepäivistä, jos ei ulos viitsi, on mukava leipoa tai siivota. :) tai virittää takkaan tuli ja lukea sen lämmössä joko itsekseen tai lapsille.

Vierailija
6/7 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tilasin uudet matot, ei kiva, jos ne heti rapakelien alettua pesukunnossa. lisäksi koleilla keleillä on pakko lämmittää, mikä vie paljon aikaa puulämmitteisessä talossa.

piha pitäisi laittaa talvikuntoon ja sekin on mukavampi tehdä ilman sateita.

Vierailija
7/7 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harvoin olen törmännyt hämmentävämpään logiikkaan kuin AP:n avauksessa. No, kukin sillä järjellä, mikä hänelle on annettu.