Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tilava, halpa vuokrakoti Helsingin slummissa vai pienempi ja kalliimpi vuokrakoti hyvältä alueelta?
Kommentit (3)
mieluummin vaikka yksiöön hyvälle alueelle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka ei Helsingissä kyllä taida mitään oikeita slummeja olla...
Alue: Aihe vapaa
Itselle ainakin alueen viihtyisyys merkitsee todella paljon. Tietty riippuu myös kulkuyhteyksistä ja palveluista, jos se hyvä alue olisi huonojen yhteyksien päässä ja palvelut huonot ja slummi metron varressa ja palvelut hyvät niin voisi olla vaikeampi päättää.