Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sikainfluenssaan on jo maailmanlaajuisesti kuollut ihan hirveä määrä

Vierailija
05.08.2009 |

ihmisiä. Monellakohan suomessa on jo ollut se.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun palstamammoistakin niin moni ilmoittaa sairastaneensa perheineen ko. taudin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa todella pieni määrä on kuollut tai sairastunut vakavasti. turhaa hysteriaa. useimmilla terveillä ihmisillä tauti vastaa vahvuudeltaan kausi influenssaa, joka on ikävää ja kestää vähän kauemmin kuin nuhakuume. mitä autta hermoilla asiasta, käsihygienia ja järkevä suhtautuminen ovat varmaan parhaat eväät sullekin

Vierailija
4/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa todella pieni määrä on kuollut tai sairastunut vakavasti. turhaa hysteriaa. useimmilla terveillä ihmisillä tauti vastaa vahvuudeltaan kausi influenssaa, joka on ikävää ja kestää vähän kauemmin kuin nuhakuume. mitä autta hermoilla asiasta, käsihygienia ja järkevä suhtautuminen ovat varmaan parhaat eväät sullekin

ne oli järkyttävän suuria.

Vierailija
5/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa linkki sun tilastoihin. Isossa-Britanniassa oli sadastatuhannesta sairastuneesta kuollut 1.

Vierailija
6/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset luulevat käsihygienialla välttävänsä taudin tai edes hidastavansa sitä? Ihan totaalista ymmärtämättömyyttä influenssan leviämisestä. Eläkää normaalisti, olkaa normaalisti. Se tulee jos on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maailmassa on miljardeja.

Tavallinen influensakin tappaa enemmän.

Vierailija
8/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi eivät ihmiset osaa käsiänsä pestä kun kerran tämän taudin saavat ja tulevat tartuttamaan heidän Nico-Petterinsä :D Käsienpesu on hyvä tehdä, mutta ei siitä 100% suojaa saa.



Niin ja tosiaan nuo testatut tapaukset ovat jäävuoren huippu. Todelliuudessa taudilla on paljon enemmän sairastaneita. Lähipiirissäni kahdella on testattu, mutta lähemmäs 20 henkilöä se on jo käynyt läpi. Turha mennä kurkkukivun ja väsymyksen takia lääkäriin, kun tietää mistä on kyse ja taudin voi HYVIN sairastaa kotonakin (toki poikkeuksia).



Lähipiirissäni kaksi raskaanaolevaakin, joilla ollut tämä tauti ja toisella oli parina päivänä vähän kuumetta ja väsymystä viikon verran. Toisella voimakkaampana, mutta ei vaatinut sairaalahoitoa.



Relax mammat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulunut nimenomaan riskiryhmiin (pienet lapset, perussairaus, raskaus, vakava ylipaino tms.) Toki joitain ns. perusterveitäkin on menehtynyt.

Vierailija
10/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ymmärtää tätä sikainfluenssasta kouhkaamista. Miksi kummassa ei puhuta kuinka moni kuolee malariaan tai pelkkään ripuliin vuodessa? Kuitenkin ne o0lisivat kaikki estettävissä, jos emme tuijottaisi vain omaan napaan. Ai niin siksihän me siitä sikainfluenssasta puhummekin- se voi osua meihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleisuus on Suomessakin paljon suurempi kuin sikainfluenssaan. Joten näitä vaaroja piileeihan ilman pandemiaakin.

Vierailija
12/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusterveenä, urheilullisena, hoikkana tupakoivattomana aikuisena kausiinfluenssaan.



että kyllä niinkin voi käydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on 6 miljardia ihmistä ja niistä on 800 kuollut, että onpa hirveä määrä.



Äkkiseltään veikattuna pirun paljon enemmän ihmisiä kuolee päivittäin - ja tulee kuolemaan - nälänhätään, liikenneonnettomuuksiin jne. Että otetaan nyt ihan rauhallisesti.



Vierailija
14/14 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon että taudin on sairastanut jo pitkälti päälle miljoona ihmistä niin eipä tuo iso luku ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi