Lue keskustelun säännöt.
kaikki lapset
02.10.2009 |
ovat ihania ja arvokkaita ja luojan luomia!
odotetaan ilolla ja jännityksellä uutta vauvaa, uutta ihmistä, uutta perheen jäsentä. tyttö tai poika niin ei ole väliä.tärkeintä on että saadaan vauva!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla