Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan suuttunut miehellesi niin paljon, että olisit lyönyt häntä? Mitä sitten tapahtui?

Vierailija
09.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi, että seuraavalla kerralla lyö takaisin. Seuraavaa kertaa ei ole tullut.

Vierailija
2/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana aamuna kaduin todella syvästi ja häpeän edelleen... Se on jännä miten voi joskus palaa hermo niin totaalisesti kiinni ihmiseen jota rakastaa kaikein eniten maailmassa ja jonka takia olisi valmis vaikka junan alle juoksemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jäi kiinni salasuhteestaan...melkein vuoden mittaisesta





Ei sanonut mitään, nyt asutaan erillään

Vierailija
4/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustellessa kerran vai kaksi ja naimisissa ollessa kerran. Suuttu tosi paljon, käski häipyä eka kerralla, toka kerralla tais häipyä ite.

Vierailija
5/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin uudestaan ja mies löi takaisin niin kuin lupasi. Multa puhkesi korvasta tärykalvo ja poski oli niin turvoksissa ja kipeä (limakalvot rikki ja mustelma poskipäässä) etten saanut lusikkaa kunnolla suuhun pariin viikkoon.



Ja tarinan opetus oli? Kertokaa te.

Vierailija
6/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissä sumeni ja hyökkäsin päälle kuin yleinen syyttäjä. Syljin, potkin ja kaikkea siltä väliltä. Mies selätti minut kevyesti ja painoi lattiaan kiinni. Sanoi " hullu" ja poistui paikalta.



Tämä tapahtui silloin, kun olimme olleet yhdessä kolme-neljä vuotta. Se oli yhdessä olomme hankalimmat vuodet. Nyt yhteisiä vuosia on takana 17, eikä asia enää mitenkään vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin äkkipikaisuuttani todella paljon. Se loppui kun mies näytti siltä et oikeesti jättää tällasen hullun. Ja oon lopettanu moiset. kun nämä tapahtui oltiin oltu vasta vajaa vuosi yksissä. En jaksa tulistua enää noin:D!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi