Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaatko päivittäin jotain lautapeliä lastesi kanssa?

Vierailija
16.11.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä kukaan sellaista edes haluaisi, lapsetkaan.

Vierailija
2/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampana päivänä viikossa kuitenkin.. Lautapelit on oikein mukavaa yhteistä ajan vietettä lapsen kanssa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kuitenkaan aio pakottaa, eikä pelata varmaan joka päivä. Aika näyttää.

Vierailija
4/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt jo haaveilemme miehen kanssa niistä koko perheen lautapelihetkistä takkatulen ääressä.



Joo tiedän, nää on meidän unelmiamme, joita ei saa väkisin lasten kautta toteuttaa

Vierailija
5/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen iltatoimia on pelihetki, paitsi jos olen työpäivän jälkeen ihan kuolemanväsynyt, sitten voi olla vaikkapa nauhoitettuja lastenohjelmia ja lapsistakin tuollainen pieni vaihtelu joskus on kivaa, ei ne sitä toivottavasti niin ota, että voi ei, äiti ei halunnutkaan tänään pelata.



Joululahjaksi täytyykin miettiä joku hyvä aikuisestakin kiva pienten peli. Vinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
6/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä hittejä mm:

- mylly

- monopoli

- kummitusportaat

- kimble

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi tylsempää keksiä, inhosin niitä itsekin lapsena.

Vierailija
8/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimbleä, Afrikan tähteä tai korttipelejä. Lapset 6 ja 4 ja tosi innostuneita pelaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa ehkä isoimman (7v) kanssa. Pienet ei vielä peleistä perusta. Esikoisen suosikkeja on rummikub (joka on tosi hauska ja haastava), set, afrikan tähti ja labyrintti.

Vierailija
10/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joka päivä, mutta kaksi kertaa viikossa pelataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on hiukan kausiluontoista. Kun lapset saavat jonkun uuden kivan pelin, niin sitä tietty pelataan pari viikkoa joka päivä. Mutta sitten saattaa mennä monta viikkoa, ettei pelata ollenkaan.

Vierailija
12/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomilla ja viikonloppuina voidaan pelata koko perhe yhdessä Monopolia tai jotain korttipeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko perhe tykätään siitä hirveästi!

saas nähdä koska into alkaa hiipua =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme