Lue keskustelun säännöt.
Oon jo viikon vuotanu kierukan asennuksen jälkeen; normaalia??
16.11.2006 |
On hyvä ehkäsymuoto, kun ei tämmösellä vuodolla voi ees rakastella...
Kommentit (4)
vuosi meni ennen kuin asettuivat normaaleiksi. Kyse oli siis kuparikierukasta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mun kaveripiirissä on viidellä naisella kierukka, yhdeltä otettiin pois koska ei sopinut. Muilla ei ongelmia.
Mulla oli kierukka synnytyskanavassa tulossa pois ja se aiheutti vuotoa. Tajunnan menetys johtui hempparia rajusta alaslaskusta.
viikon " liian" aikaisin (alkoivat kierron 21. pvä). Olivat myös todella runsaat. Seuraavat menkat tulivat normaalisti, eivät olleet erityisen runsaat, eikä kestokaan ollut tavallista pidempi.