Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jo viikon vuotanu kierukan asennuksen jälkeen; normaalia??

Vierailija
16.11.2006 |

On hyvä ehkäsymuoto, kun ei tämmösellä vuodolla voi ees rakastella...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon " liian" aikaisin (alkoivat kierron 21. pvä). Olivat myös todella runsaat. Seuraavat menkat tulivat normaalisti, eivät olleet erityisen runsaat, eikä kestokaan ollut tavallista pidempi.

Vierailija
2/4 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi meni ennen kuin asettuivat normaaleiksi. Kyse oli siis kuparikierukasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveripiirissä on viidellä naisella kierukka, yhdeltä otettiin pois koska ei sopinut. Muilla ei ongelmia.

Vierailija
4/4 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kierukka synnytyskanavassa tulossa pois ja se aiheutti vuotoa. Tajunnan menetys johtui hempparia rajusta alaslaskusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi