Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
minkäikäiselle/-kokoiselle lapselle sopii kengurupallo?
29.09.2009 |
eli lapseton kummitäti tässä kyselee...minkäikäiselle lapselle tai minkäkokoiselle lapselle sopisi lahjaksi kengurupallo? vai onko niitä erikokoisiakin nykyään?
kiitokset!
Kommentit (2)
Meillä kohta 6-vuotias on pomppinut innokkaasti jo 2,5 vuotta, pallo on vaihtunut vähän isompaan. Erinomainen synttärilahja!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meidän lapsi taisi saada 4-v:nä sellaisen. Ainakin sen ikäiselle toimii.