Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean uudet maksuautomaatin kuitit rasittavia

Vierailija
24.09.2009 |

Nordea uusi maksuautomaattisysteeminsä ja nyt uusissa kuiteissa ei näe maksajan nimeä.

Muistaakseni kohde, viite, summa, pvm ja arkistointitunnus näkyvät.

Hankalaa, kun on nippu kuitteja ja pitäisi koneelta etsiä viitteen mukaan kenen maksusta kussakin on kyse.

Pystyiskö kukaan ymmärtämään tätä "parannuksen" perustetta muuta kuin säästyneellä musteella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä nykyään laskut maksetaan.

Vierailija
2/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi pitää maksaa joskus automaatilla, että joskus pitää olla kuitti esim. vakuutusta, verotusta tmv. varten. Ei kelpaa itse printattu kuitti netipankin maksettu-sivusta. Ja nettipankista kun tilaa printatun kuitin, palvelumaksu on 5 euroa (Nordea).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on kelvannu joka paikkaan itse tulostettu kuitti.

Vierailija
4/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiyhteys, hiukan vähemmällä verkkopankki, vielä vähemmällä tulostin, joka sekin useilla on kuivunut musteista. Pankin tiskillä on kallista, joten silloin paras vaihtoehto on automaatti, jos kuittia tarvitsee.

Maksun vastaanottajalle maksajan nimen puuttuminen hankaloittaa pahasti ja voi helposti johtaa kuitin väärinkäytöksiin kierrättämällä kuittia maksajalta toiselle.

Oikeastaanhan tuo tyyli suorastaan kehottaa väärinkäyttöön.

Olisikohan se vaikeaa korjata?