Lue keskustelun säännöt.
Onko tavallista, että
03.02.2008 |
työpaikalla työntekijä itse hankkii itselleen sijaisen, kun on omia menoja?
Mä en voi uskoa kun kuulin tällasesta käytännöstä. Työnantajan ylikävelyä mun mielestä.
Kommentit (3)
ei ole minun työpaikkani. Siivousala kyseessä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai niiden sijaisienkin ammattitaito pitäisi jonkun todeta, työn tekijöiden mittapuu kun voi olla ihan mikä vain, kunhan itse ei tarvitse mennä.
Kaikki yökyöpelit työttömiä?