Lue keskustelun säännöt.
Tarvitseeko sinkun tilittää seksielämäänsä kenellekään?
Kommentit (3)
En itse asiassa ole ollut kenenkään kanssa sängyssä pariin vuoteen. En ole päässyt yli exästä ja jotenkin tuntuisi pettämiseltä olla kenenkään muun kanssa. Ajattelin, että jos vaan repäsis, jos se auttais tässä ylipääsemisessä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikeasti saattaa sillä rintamalla olla kovinkin hiljaista pitkiäkin aikoja. Jos kysyvät noista, vastaan napakalla vastakysymyksellä: Mitäs teidän aviolelämään kuuluu? ;)
Ajatteletko että sinkut ovat moraalista vapaita? No mieti itse!