Lue keskustelun säännöt.
Kuulkaas nirppanokat!!
01.01.2008 |
Syön just parhaillan vaaaleeta leipää, päällä paksusti juustoa, leikkele, majoneesia, sinappia ja raejuustoa ja mikroon. Juomana kaakao. Miksi te järsitte nälkäänne porkkanoita kun niillä ei vain nälkä lähde. Paino-ongelman ymmärrän.
Ja joo, ennen kuin kukaan sanoo mitään niin painan 52kg
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ole kiva olla sairaannäköinen luuviulu
No on varmaan hyvää..