Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät katso suomalaisia sarjoja?

Vierailija
08.02.2008 |

En voisi kuvitellakaan katsovani jotain Kotikatua. Että koulutetut näyttelijät alentuvatkin sellaiseen puunaamaiseen tönkkönäyttelemiseen. Minusta suomalaiset sarjat ovat todella raskassoutuisia ja ikäviä, viihde ja huumori ovat niistä kaukana. Ja jos niissä on huumoria, se on jotenkin kieroutunutta. En nyt tarkoita mitään sketsiohjelmia, niissä on kyllä laadukkaitakin seassa. Itse katson mieluummin vaikka tanskalaista Nynneä joka on ihan hauska tai jopa espanjankielisiä uutisiakin mieluummin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benner & Benner oli hyvä sarja, sen kesti katsoa toiseenkin kertaan.

Vierailija
2/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käsikirjoitusta ja ohjausta ei hyväkään näyttelijä pelasta. Ja mä en kestä sitä, että ku ne puhuu, sitä ei kuule millään eikä siitä saa selvää kovallakaan, ja sit iskee taustamusiikki päälle niin että korvia särkee. Sais koko ajan säätää ääntä, en jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dialogi on rasittavan tönkköä ja teennäistä.

Vierailija
4/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi sitäkin katson, on se niin säälittävän huono sarja, mutta joku tapa siitä on tullut.

Vierailija
5/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset sarjat ovat minusta järjestäin joko korneja, ylinäyteltyjä tai masentavia. Asenteestani johtuen on mahdollista, että monta hyvää poikkeusta on jäänyt seuraamatta, mutta ei ole minun vika että suurin osa on täyttä peetä ja ehkä muutama helmi joukossa. En jaksa etsiä sitä helmeä sieltä heinäsuovasta...

Suomalaisia elokuvia olen katsonut kyllä ja koskettavia draamoja olen nähnyt montakin, erityisesti nämä sota-ajasta kertovat uudehkot elokuvat ovat kolahtaneet. Sitä lotista kertovaa elokuvaa katsoessa itkin liikutuksesta useampaan kertaan. Sen sijaan jotkut nykyelokuvat ylitsepursuvine seksijuttuineen ovat minulle yökötys, samoin kuin kestoyökötykset: uunot...

Vierailija
6/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttelijät herättävät lähinnä myötähäpeää, juoni on yleensä olematon tai väkisin tiristetty ja kuvaus huonoa ja näyttää halvalla tehdyltä. En keksi mitään syytä katsoa kotimaista tuotantoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi