Lue keskustelun säännöt.
Biancon kengät: kivan näköisiä mutta järkyttävän hintaisia laatuunsa nähden!
08.02.2008 |
Biancohan on melkeinpä kenkien H&M, saman tasoista kamaa kuin DinSkolla, mutta hinnat paljon kalliimmat! Katsoin nettisivuilla uusinta mallistoa ja tosi monet kengät olivat lähes sata euroa. Käsittämätöntä hinnoittelua minun mielestäni.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla