Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajia?

Vierailija
01.02.2008 |

Perushoitaja kyselee yö vuoroon menossa vanhainkotiin jonne tulee illalla potilas jolle pitää laittaa ekg monitrointi , täl on vaan amputoitu jalka polvesta , niin minne se jalka ekg laitetaan? meillä käytössä vanha monitori,

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen sitten samalle korkeudelle. Mutta tämä siis jos on 12-kytkentäinen EKG eli se paperille otettava sydänfilmi. Jos taas kyse on monitoriseurannasta, niin niitä elektrodeja on vaan kolme ja ne kaikki tulee siis rintakehälle.

Vierailija
2/2 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se toinen tosiaan samalle korkeudelle toiselle puolelle.



T: 2 (sh)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän