Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Av on taynna pahansuopia ja elamaansa vittuuntuneita ammia, joiden mielihyva koostuu toisten haukkumisesta ja aliarvoimisesta, seka itsensa nostamisesta jalustalla typerin, peruste
01.02.2008 |
ettomin kattein.
En tiedä, miksi enää edes käyn tällä palstalla.
Huumori on kadonnut, se oikea hyvä av:n huumori, jota oli vielä esim av:n pikkujouluissa viime ts toissa vuonna.
Kommentit (2)
Eiköhän otettaisi vähän iisimmin kaikki, ainaisen haukkumisen, syyllistämisen ja hyökkäämisen sijaan. Mehän luodaan itse palstan ilmapiiri, joten pidetään kiinni hyvistä tavoista, jookos?
PEACE!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ap mikä kiristää päätä?
Opettajat, merkonomit, akateemiset, duunarit, rikkaat, yh:t?