Lue keskustelun säännöt.
en pidä mintun mausta missään muodossa, maistuu hammastahnalle.
01.02.2008 |
ja toinen paha on tumma suklaa, mikä on liian väkevää.myös kirsikan maku on paha. . mistä mauista sinä et pidä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minttujäätelö, minttukarkit, varsinkin Mentokset...nam!
Mutta tummasta suklaasta en tykkää enkä alkoholin mausta.
mutta nyt ihan yhtäkkiä olen alknut pitää siitä!