Lue keskustelun säännöt.
Oletteko tehneet Pita-kebabia itse kotona?
01.02.2008 |
Siis lihan varmaankin kaupasta, mutta muuten. Leivät ja muut tilpehöörit. Mitä laitoitte niihin? Mulla niin tekis mieli, kunhan pääsis tästä leipomaan. Nehän on vissiin aika helpot tehdä?
Kommentit (2)
Tein siis lihan jauhelihasta itse ja leivoin leivät. Minusta oli tosi hyvää. Voin yrittää etsiä sen ketjun...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ollaan kyllä ostettu lihat ja pitaleivätkin kaupasta. Pitaleipien ehdoton ykkönen on Turun eineksen valmistamat " lätyt" . Väliin on vedetty salaattia, tomaattia, maustekurkkuviipaleita, kermaviiliä, kokonaisia jalopenoja, kebablihaa ja Korv Göranin kebab-kastiketta. TUlee tosi hyvät mätöt, suosittelen. Aika monta saa tehdä sillä hinnalla mitä maksais ostaa jostain kebab-paikasta. Ehdoton ykkösliha on sitten Wotkinin kebab-liha.
Ei ehkä ois pitänyt paljastaa näitä suosikkeja :D