Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tehneet Pita-kebabia itse kotona?

Vierailija
01.02.2008 |

Siis lihan varmaankin kaupasta, mutta muuten. Leivät ja muut tilpehöörit. Mitä laitoitte niihin? Mulla niin tekis mieli, kunhan pääsis tästä leipomaan. Nehän on vissiin aika helpot tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä ostettu lihat ja pitaleivätkin kaupasta. Pitaleipien ehdoton ykkönen on Turun eineksen valmistamat " lätyt" . Väliin on vedetty salaattia, tomaattia, maustekurkkuviipaleita, kermaviiliä, kokonaisia jalopenoja, kebablihaa ja Korv Göranin kebab-kastiketta. TUlee tosi hyvät mätöt, suosittelen. Aika monta saa tehdä sillä hinnalla mitä maksais ostaa jostain kebab-paikasta. Ehdoton ykkösliha on sitten Wotkinin kebab-liha.



Ei ehkä ois pitänyt paljastaa näitä suosikkeja :D

Vierailija
2/2 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis lihan jauhelihasta itse ja leivoin leivät. Minusta oli tosi hyvää. Voin yrittää etsiä sen ketjun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä