Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytysrahasta?!

Vierailija
08.02.2008 |

Mikä se tuntiaika on josta hälytysrahan saa? Siis jos työnantaja soittaa aamulla klo 9.00 ja pyytää töihin, mihin kellon aikaan mennessä työvuoron pitää alkaa että hälytysrahan saa? Siis monta tuntia soitosta alettava että rahan saa. Perkele kun en osaa selittää asiaa =/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa siitä sitten lisä korvauksen. Tämä on vain tuon työpaikan oma systeemi. oliskohan työehtosopimuksissa mitään tuosta?

Vierailija
2/2 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa on sekin jäänyt saamatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä