Lue keskustelun säännöt.
Tyttärestä Lilianne ?
Kommentit (2)
(oletan että sanotaan kuten kirjoitetaankin)
Ei niin lässy kuin Lilia, eikä niin prinsessamainen kuin Lilianna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään (oletan että sanotaan kuten kirjoitetaankin)
Ei niin lässy kuin Lilia, eikä niin prinsessamainen kuin Lilianna.
ts. lempinimi. Lilli?