Lue keskustelun säännöt.
Ettekö te saaneet mitään kirjoja joululahjaksi?
Kommentit (2)
Mutta emme saaneet muutenkaan kuin yhden lahjan. Meillä on suvuissa sovittu, ettei aikuisille osteta lahjoja, eikä mitään haluttukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen jo lukenut Diana Gabaldonin 600-sivuisen järkäleen ja Ian McEvanin uutuudessa olen puolivälissä. Myös Frederika Runebergin elämäkerta on vielä kesken.